Regulamin dostaw i zwrotów sklepu internetowego „Świat Okularów Renata i Grzegorz Popławscy”


DOSTAWA

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  • Paczkomat,
  • Przesyłka pocztowa,
  • Przesyłka kurierska,
  • Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. M.Skłodowskiej-Curie 11/1 15-275 Białystok

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • Płatność przy odbiorze,
  • Płatność przelewem na konto sprzedawcy,
  • Płatności elektroniczne,
  • Płatność kartą płatniczą.


3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

 


 

ZWROT LUB REKLAMACJA

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży nie jest możliwe w wypadku zamawiania szkieł korekcyjnych lub przeciwsłonecznych montowanych w oprawach oraz soczewek kontaktowych z korekcją astygmatyzmu.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy .

5. Odstępując od umowy, Konsument zobowiązany jest do odesłania towaru będącego przedmiotem umowy w stanie nienaruszonym. Koszty wysyłki ponosi Konsument.

Adres zwrotny:
Świat Okularów
ul. M.SKŁODOWSKIEJ-CURIE 11/1
15-275 Białystok

4. REKLAMACJE

W przypadku reklamacji należy odesłać reklamowany towar, wcześniej zgłaszając reklamację droga mailową z opisem wad o charakterze niezgodności z umową. Przesyłkę należy oznaczyć napisem "REKLAMACJA". Należy do niej dołączyć rachunek a. Po otrzymaniu przesyłki przez firmę, w terminie 14 dni klient otrzyma informacje o sposobie rozpatrzenia reklamacji:

  • Naprawa;
  • Wymiana na nowy produkt;
  • Zwrot pełnej kwoty wraz z kosztami wysyłki.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, np. uszkodzeń produktu z winy klienta lub niewłaściwego użytkowania, towar zostanie wysłany wraz z opinią na temat odmowy. Przy dostawie przesyłki, klient jest zobowiązany do jej sprawdzenia celem ustalenia czy uszkodzenia mechaniczne produktu nie powstały podczas transportu. W tym przypadku należy spisać stosowny protokół w obecności przedstawiciela firmy dostarczającej przesyłkę.

Produkt dodany do porównania.